loading...
نیو کونگ فو آذربایجان شرقی
همراه مشاری بازدید : 263 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (2)

به اطلاع تمامی عزیزانی که علافه مند به یادگیری

 

خطوط کونگ فوتوا می باشند می رسانیم

 

جهت یادگیری به صورت خصوصی و کلاسی زیر نظر

 

استاد راهبان امیر مسعود عظیمی

 

دارنده شالبند مشکی رتبه 5 کونگ فوتوآ

 

همرا با اعطای گواهی رسمی و اعظام به آزمون های شالبند مشکی

 

جهت تعئین وقت و هماهنگی باشماره زیر تماس حاصل فرمایید

 

09147763990

 

خط‌ها

خط یک ( آناتوآ )

آناتوآ به معنای تو به معنای من مساوی تو و تو مساوی من و من و تو به معنای شاهین نمای ترازوی جهان تن و روان و گوهر بودگی انسان و کشف سلسله زمان و نفوذ به مرز دانایان و آگاهی به آزادی انسان ، آناتوآ با 515 تکنیک و ترکیب و عکس العمل سازی و خاصیت های هندسی و خلاف حرکت بدنی در مسیر عالم ذرات است .

خط دو ( آتادو )

تادو به معنای اسرار خلقت است ؛ اسرار خلقت یا هستی است و یا نبرد به ترکیب نیستی است . آتادو با 317 تکنیک و ترکیب و عکس العمل سازی و خاصیت های خلاف موجی به منظور برگردان عالم ذرات و اندیشه حیات است .

خط سه ( سوتو )

سوتو به معنای مرز دانایی و خروج از دایره خام عقلی و انهدام ترس از زندگی است .

خط چهار ( سامسامائه )

سامسامائه به معنای کاوش است ، به معنی آدمی چیست ؟ انسان چیست ؟ از چیست ؟ تولد و آغاز و آغاز و تولد او هستی است یا نیستی و یا هستی و نیستی او یکی است . گردیدن انسان به چیست ؟ آیا تصورات انسان تا به امروز این چنین بوده است یا فرهنگ توآ پذیری است ، سامسامائه با 5011 تکنیک و ترکیب و عکس العمل سازی با رسیدگی به تن و روان است . به لحاظ فیزیکی تاکید این فرم بر توسعه ضربات و دفاع‌های دست در توآ است. استفاده از حالات متنوع ضربات دست نشان از آشنایی و تسلط طراح فرم بر سیستم‌های گوناگون کونگ فو دارد. دوران ها و پیچش‌های متعدد چه در مسیر حرکت و چه در تغییر محورها زیبایی خاصی به این فرم طولانی و پیچیده می‌دهد. اصرار بر اجرای قرینه محورها موجب توانمندی هر دو دست در اجرا حمله و دفاع می‌گردد. بخش مرکزی سامسائه که معمولا به نام لانه زنبوری معروف است به تنهایی مشتمل بر ترکیبات همزمان دفاع و حمله در زوایای متعددی است . کسب مهارت در سامسائه علاوه بر تکرار و تمرین مستمر، نیازمند شناخت صحیح از مکانیزم ضربات دست در سیستم کونگ فو است. از دیگر نکات قابل توجه دیگر در این فرم اختصاص بخشی مجزا و طولانی به تکنیک‌های دفاع شخصی است که در واقع مهارت لازم برای درگیری‌های نزدیک و رهایی از انواع قفل‌ها را به همراه آموزش می‌دهد.

خط پنج ( مایانه )

مایانه به معنای تو و من و من و تو و تو و طبیعت مربوط به من و توست . تمرکز این خط بر توسعه قابلیت‌های ضربات پای همراهان می‌باشد. تنوع ضربات همراه با تنوع استراتژی‌ها و ترکیبات ضربات پا موجب شده تا مایانه را بتوان یکی از منحصربه فرد ترین فرم‌های ورزش‌های رزمی به شمار آورد. چنانچه آموزش همراه در این مرحله به درستی و با پرهیز از شتابزدگی انجام شود، تسلط و مهارت کاملی بر ضربات پای پیچیده و کاربردی حاصل می‌شود.

خط شش ( کوانه و وست مایانه )

وست کوانه ( خط شش ) کوانه به معنای تضاد است به معنای صفوف نامناسب انسانی ، ناهنجاری های روانی ، عدم آشنایی بر پزشکی عالم کیهان و ترسان از ورود به جهان تفکر آمیز و فلسفه گرایی و از حرکات و اسرار فیزیک انسانی ، عدم توجه به علوم بنیانی و نا آگاهی به اساس روانی و ترسان بر اسرار مجهول یگانی و مجبور کردن انسان به درک آشکار عالم پنهانی که این نیرو متکی بر هفت مایگاه توآ سروده دانایی است . وست مایانه ( خط شش )

وست مایانه به معنای انهدام اختلالات بی معنی و نابود کردن ناهنجاری های مبارزه انسان در مرز آشکار و پنهان به درک اندیشه هاست . کوانه و وست مایانه مجموعا با 8765 تکنیک ، ترکیب و عکس العمل سازی می باشد .

 

خط هفت ( وای ما با تو یا پنجهٔ مرگ )

وای ماباتو به معنی پنجه مرگ است این معنی در کونگ فو توآ از هفت مایگاه نیایش به سازندگان اندیشه ها و دادرسی انسانها به شناخت و بررسی های زیربناها و ایجاد انسان به بینش ها و دانش هاست . وای ماباتو با 3301 تکنیک ، ترکیب و عکس العمل سازی است . پنجهٔ مرگ ابراهیم میرزایی، اوج خشونت انسان و فریاد و طغیان انسان بر ستمگری‌هاست.

خط هشت ( کوگوی ما - آناتوای قهوه ای )

مفهوم آن بیان گردیده اما در دست برخی از همراهان است

همراه مشاری بازدید : 258 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (1)

طی حکمی از سوی بنیانگذار و رئیس سبک نیو کونگ فو کشور استاد محمد تقی معصولی جناب آقای امیر مسعود عظیمی از مورخ 24 / 12 / 1390 به سمت مسئول نیو کونگ فو آذربایجان شرقی انتصاب گردیدند.

ضمن تبری برای ایشان و سایر همکاران در استان مربوطه توفیقات روز افزون را از خدواوند منان برای این همراه گرامی خواستاریم  

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 388
  • بازدید کلی : 19,561